Senaste Inlägg

Valborgsmässoafton å jobb

Ja då var det valborgsmässoafton och man jobbar. Solen och våren
skiner med sin närvaro men jag tror svenska folket tagit klämdagsledigt
och förbereder för kvällen och njuter av vädret.

Helgen som gick var helt jäkla kanonskön, det var kravlöst och planeringslöst.
Kravlöst då jag/vi inte hade några måsten....och planeringslöst då inget var
direkt förbokat. Själklart är jag ju som jag är så lite trädgårdsarbete blev
söndagens projekt...och det planeras en stenläggning i anslutning till uterummet.
Allt klartecken, inhandlinslistan printad och det är budgeterat.
Ska bara fixa med panel till uterumsväggen innan jag går på något utomhus.
En sak i taget...

Självklart blev det lite fotografering..två mornar i sträck... och några
bilder blev det bla. som redan ligger på www.c4photo.se

Söndagen bjöd även på årets första glass i Åhus, det blev tre kulor med
Äpple/kanel, brownie & blåbär.

Dagens höjdare står Arvid för. Farmor hade köpt en leksaks gräsklippare
som han inte släpper ifrån sig. Den är med över allt. Den fick följa med
hem till Wv. men det skulle absolut inte ligga i bagageluckan...

Ha

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback