Senaste Inlägg

Projekt i vårsol = lagom bränna


Projekt i vårsol = lagom bränna...ja så är det men denna gången
var det lagom i mina ögon. Jag har gjort värre blunders.
Uteprojekt marksten är igång och blev en hel del gjort men det
tog sin tid.
Wilma hade sovit hos farmor och var i Degeberga på utflykt och
Malin & Arvid åkte och hälsade på Casper & Jessica.

Annars tycker jag att det är bra men självklart kan allting vara
bättre...men vad i så fall???

Söndagen avrundades med grillning. Grillning om helgerna
är ett stående moment. Det grillas hej vilt. Det är mums fillibabba.

Min nya kamera bör väl dyka upp i vecka...så vi får väl se
vad som händer på den fronten. Ska se om jag hittar lite poser och
ta en syskonbild på Wilma och Arvid ihop å andra sidan så är det bara
att ta och se glad ut så har man en bild.

1 Kommentarer

Postat av: jessica den 2012-05-21 @ 12:01:39
http://mommywoodinhanawood.blogg.se/

kul med marksten, blir säkert kanon när allt är klart

allas vår egen händige manny ; )

kram från casper o jessica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback