Senaste Inlägg

Visst, jag hade en blogg..

Ja, det var ett tag sen sist. Det var nog någon gång 2012 det senaste inlägget kommer ifrån. Vad är då skillnaden då och nu....

1. Då : Jag hade ett fast jobb som säljare, dock kanske i ett företag där man inte alltid blev uppskattad för vad man gjorde.
Nu: Arbetssökande och timvikare inom psykiatri i Kristianstad Kommun.  Jag stortrivs och det är riktigt roligt att jobba. Detta är helt klart något som jag vill arbeta iinom. 

2. Då: Gift och inga relationsproblem
Nu: Gift och separerade särbos... Särbos skulle vi bli först men sen lades ordet separera till under resans gång och det var kanske inte min tanke. Men idag är jag en glad ensamstående far med 2 underbara barn som sätter snurr på min vardag varannan vecka. 

3. Då: Fotografering..gjorde jag en hel del
Nu: Har varit mindre 2014 men 2015 SKA vara året jag tar min fotografering till nya gränser och nivåer... www.c4photo.se

Imorgon ny vecka, ny dag med nya möjligheter....

Å då blir det Joggingrunda - lägenhetssök - jobbsök - arbete på kvällen



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback