Senaste Inlägg

Wallmans weekend

Hej.
Helgen som gick var Malin och jag barnfri eller delvis barnfri....
Vi åkte upp till Helsingborg i fredagskväll och checkade in på
Clarion Hotell, fint rum och allt.
Avlslutade den kvällen med god mat och trevligt sällskap..."Malin".
Lördagen började med mycket god frukost buffé. Så jäkla gott med hotell
frukost. Sen blev det shopping för hela slanten och gå insuga den sköna
vårluft. Det blev några stopp på några cafér.
Sen på kvällen var vi på Wallmans. Vilken show och vilken mat.
Det var verkligen värt sina pengar..
Sen var det upp på söndag morgon och ny frukost buffé, hmmmm
Men jag var nog inte vaken. Vi såg på lördagen Elfsborgs IF spelarbuss....
I kön till frukosten(söndag) framför Malin står Anders Svensson. Detta på talar Malin
mig när vi satt oss vid bordet och det hade jag helt och hållet missat.
Snacka om blind eller hungrig....
Sen bar det till Väla, Ikea, köpcentrat och själklart lite fika...

En kanon helg. Härligt

2 Kommentarer

Postat av: Maya den 2010-04-14 @ 18:54:23
http://mayashideout.blogspot.com/

Låter som ni verkligen haft en underbar helg!

Postat av: Angelina den 2010-04-15 @ 20:43:24
http://angelevent.blogg.se/

Låter som en toppenhelg :) Ses imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback