Senaste Inlägg

Aha...

Aha..då är kl 22.05 och man sitter framför tv:en och tittar på Bridget Jones.
Vad har annars hänt i helgen?
Igår steg man upp med tuppen eller lite innan. Mobilen ringde 5,00 och Fredrik
kom förbi och hämtade mig vid 5,30.
Var skulle vi så tidigt. Jo vi hade fått för oss att åka till krutbruket i Torsebro och
fotografera. Det blev en hel del bilder tagna.
Det var riktigt skönt och rolig.
    
Rätt nöjd faktiskt.
Fick en massa tips&trix av fredrik. Fick även låna ett stativ och ett sådant ska jag köpa,
en bättre väska hade Fredrik över som jag kunde köpa av honom.
Fredrik är riktigt duktig, proffsig amatör. Själv skulle jag bara vilja bli bättre och duktigare.
Det är ju inte bara att fotografera och ha kameran rätt inställd nä...det är ju bearbetningent i
fotoprogrammen också.
Senare på lördagseftermiddag bar det iväg Koppe på kalas, mycket trevligt och mycket god mat.
Kunde ha skippat bilen och rullat hem.

Idag vaknade man upp vid 10.30...yes en riktig sjusovare. Har väl tagit dagen som den kommit
och faktiskt hunnit med att göra en tavla.....mer om det imorgon.
Tror jag får skriva inlägg lite oftare...detta blev rätt långt...

Jo, får nog tacka min underbara fru...för en sak...TACK!!!

Vi hörs imorgon. Sovrummet sista detaljer har börjat ta plats...fotografen får ta lite bilder.
Hej.

6 Kommentarer

Postat av: Angelina den 2010-08-30 @ 11:20:17

Underbart fina bilder :)

Postat av: Åsa den 2010-08-31 @ 15:00:27

Vilka underbara bilder :) Sj försöker jag hitta ett större objektiv men dom är ju inte billiga :P

Postat av: Rille den 2010-09-01 @ 13:58:25
http://rilleros.blogg.se/

Köpte mitt 70-210 på Tradera och jag är Jätte nöjd.

Där finns så mycket. Men man kan också bli blåst

Postat av: Åsa den 2010-09-01 @ 14:22:58

Ja jag letar efter typ 18-200 eller 28-200 eller ngt sånt.. men det är inte lätt :)

Postat av: Åsa den 2010-09-03 @ 01:01:28

Ja dom är ju lite dyrare men sen använder man ju det flitigt också :) och man slipper byta så ofta :) duktig och duktig jag är en nybörjare :) men man provar sig fram :) tycker inte det är kul nu när man har så litet objektiv men men..

Postat av: Åsa den 2010-09-03 @ 20:58:13

Ja det är roligare att ta nära bilder så egentligen skulle man haft typ 55-200 eller ngt jaja det återstår att se vad man hittar.. vill iaf ha hittat ett till i december iaf då ska jag på konsert :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback