Senaste Inlägg

Fredag

Då var det det fredag. Första veckan på jobb nästa till ända.
Veckan har gott snabbt och det är riktigt skönt att komma igång.
Härligt.
Veckan i sig har varit lunga och sköna kvällar.
I onsdag köpte jag ett objektiv till våran systemkamera via tradera.
Nu är det bara att invänta och leka.

Igår spelade jag golf med Lennart på
Araslöv City. Det gick så där. Tror faktiskt jag sträckte muskeln i axeln.
Eller har jag legat konstigt i natt....
Ikväll blir det att åka till Arkelstorp till fam Lennartsson/Asplund.
Det blev knytkalas alá tacos. Blir trevligt att träffas innan deras lilla
bäbe kommer med storken.

Vad som händer i helgen får vi se men ha en trevlig sådan så hörs vi.
Hej


2 Kommentarer

Postat av: Angelina den 2010-08-06 @ 15:32:17

Tack detsamma, jobb för mig imorgon sen ledig på söndag :)

Postat av: Malin den 2010-08-07 @ 11:04:50

lennartsson/asplund... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback