Senaste Inlägg

Imorgon är det fredag

Imorgon är det fredag, veckan har gått snabbt.
Ikväll var jag ute och promenerade med golfklubborna
eller så var det klubborna som både drev och gick med mig.
Det kvittar i alla fall för dåligt gick det...
Annars har veckan varit bra och det har inte hänt något särskilt.

Som sagt imorgon är det fredag och då blir det grillning. Får väl klippa
gräset innan men att klippa 30kvadratmeter går snabbt.
Jessica & André kommer över så det blir riktigt trevligt.
Ledig i helgen så det är rätt skönt. På lördag ska vi nog ta och kasta lite färg
på Wilmas ena vägg. Den ska förvandlas från brun till, kan ni gissa? Rosa, rätt.
Sen på söndag ska jag spela en golftävling. Får väl se hur det går med det...
Vi hörs

4 Kommentarer

Postat av: Malin den 2010-08-13 @ 08:14:03
http://smyckenbymalin.blogg.se/

hoppas du vinner hemn storkovan på söndag då! :)

Postat av: Maya den 2010-08-13 @ 09:55:39
http://mayashideout.blogspot.com/

Här renoveras det som bara den, vi har inte börjat än... jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha för tapeter :( sååå svårt!

Håller tummen för att det superduper bra på golfen :P

Hälsa och krama töserna :)



Ha en super skön fredag!

Kram

Postat av: Angelina den 2010-08-13 @ 17:20:13

Allt är bra med mig. Hoppas allt är bra med dig också. Va skönt att en orupklassiker fungerar, men singing in the rain är lite gladare än orups låt :)

Postat av: Tina den 2010-08-13 @ 18:51:28
http://tinaj82.blogg.se/

Hålla på o promenera med en bunt klubbor låter inget vidare, ta med dig Wilma istället:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback