Senaste Inlägg

Rigeleje

Ett försenat inlägg.
I lördags efter jobb och efter att tagit en vända till återvinningstationen
i Åhus och tömt ett släp på byggnadsmaterial blev det åka av till Rigeleje.
Vad finns då i Rigeleje förutom havet och strand. Jo en stuga som vi hade
fått låna(Malin´s farmors stuga) från lördag till söndag.
Det var så skönt och ro givande att få komma dit. Man satte sig ner och bara
va. Det resulterade faktistk i att jag råkade koppla av så pass att min gravida fru
mer eller mindre passade upp mig. Skäms Rickard.
Min ni männ som läser det tycker det nog inte var mer än rätt...men problemet är nog
att jag inte har så många manliga läsare, så skäms Rickard.
Det var i vilket fall skönt för oss båda. Malin läste, jag lekte lite med kameran och Wilma
gungade. Det blev en runda nerom havet och känna på vågorna men bara Wilma och Malin,
jag bangade. Sen åkte grillen fram och flintsteken på, gott.

Efter att samlat ihop oss på söndagen och Wilmat fått ta en powernap bar det
BoOhlsson i Tomelilla...Inga fynd förutom en tjuga som jag råkade hitta...

Nä detta var en lyckad helg.
Jag har alla redan förespråkat att vi ska göra om detta.

Mysfaktor : 5 Avkopplingsfaktor : 5 Upplevelsefaktor : 5


2 Kommentarer

Postat av: Håkan den 2010-08-11 @ 10:54:21

Du har visst manliga följeslagare...

Postat av: Rille den 2010-08-11 @ 11:04:35

Skriver in dig i min fanclub.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback