Senaste Inlägg

Söndag till ända..

Då var det slut på denna vecka. Självklart kvarstår det ca 40min men
det hinner inte hända mycket på den stunden här. Det blir sängläge och
ny tag till imorgon.
Idag har varit en hyfsad dag med ett varierande väder.
Skulle igentligen spelat golf med André men han mådde dåligt så det tar
vi en annan dag. Det passade mig kanon. Det blev en skön kväll på så sätt.
Nala blev duschad och det var väl med blandade känslor hon tyckte om det
men hon protosterade inte.
Annars har jag och Wilmat varit iväg och handlat cykel till farmor.
Har inte blivet så mycket gjort men det har varit rätt skönt.
Nu på eftermiddagen så cyklade Wilma lite...och jag sprang efter.
Det går riktigt bra nu tycker jag men det är lite kvar till att hon ska
cykla själv.
Nä nu får det vara nog.
Ha en bra start på veckan.
Hej.


1 Kommentarer

Postat av: Malin den 2010-08-24 @ 12:51:28

Hej hej...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback