Senaste Inlägg

Helgen som sprang förbi

Igår såg jag något som sprang förbi där hemma, det var helgen.
Idag är det 18 dagar kvar till julafton, nu är det bäst att skärpa sig om
man ska få någon julklapp.
Helgen har varit kanon. I lördags tog jag och Wilma promenerade iväg med
fikakorg och pulkor till backen vid kulltorpskolan. Väl frame efter 5min vandring
fikade vi på pepparkakor och saft och sen åktes det pulka.
Senare på kvällen åts det grekiskmat i ett uppvärmt uterum, Jätte mysigt.
Igår söndag efter en god frukost och lite adventspresenter åkte Malin in till
stan och jag fick lite kvalitets tid med båda barnen. Förhandsgranskning av bild
Sen tog vi riktning mot Bromölla och hälsade på Mormor & Leif.
Det var mycket trevligt och blev bjudna på adventsfika, mysigt.
Helgen i stora drag, har även tagit lite bilder på Arvid(kommer så smått)
och plogat med samfällighetens traktor.


1 Kommentarer

Postat av: Malin den 2010-12-08 @ 14:02:58
http://smyckenbymalin.blogg.se/

Hallå



Snart helg igen... du jobbar o sen? Skönt me en oplanerad helg... !!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback