Senaste Inlägg

Ullared

Då var man i Ullared igen. Dels för komplettering av julklappar
och för att inskaffa en blixt till kameran.
(se tidigare inlägg) Det var en kanon resa och nog den
billigaste shoppingen som jag varit med om när det gäller Gekås.
Fick allt som stod på listan plus några enstaka saker som slank ner,
men det får man räkna med när man är på detta ställe.
Bland annat fick jag med mig ett skohorn för mycket.
Betalat och klart och väl ute råkade jag tappa dessa.
Då en annan kund påpekar för sig "just det, det var det
jag glömde". Varav jag sålde det extra skohornet,
kanon och tjänade en hel 5:a på affären.
Imorgon är det åter jobb och vardag.
Hej.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback