Senaste Inlägg

HippHippHurra

Se hela bilden

Hipphipphurra idag är det farsdag å min 34-årsdag.
Morgonen började att Wilma kröp upp och sa grattis
och gav mig världens kram. Detta följdes upp med
skönsång och presentöppning. Frukost fick jag också
men jag lät denna vara en stund då jag var hos Håkan
kvällen innan och festade men inom kort smakade även
denna kanon. Vilken dag. Tack kära familj, vänner och närmst sörjande.
Se hela bilden
Senare på kvällen körde vi och tände några ljus och ägnade
farfar en tanke. Wilma sjöng "ja må han leva" och pratade mycket
på hemvägen om farfar, roligt.

Toppen slut på en bra dag
Ha en bra vecka.

2 Kommentarer

Postat av: Cattis den 2010-11-15 @ 19:01:29

Postat av: Cattis den 2010-11-15 @ 19:04:30
http://www.lugnahornan.blogspot.com

Grattis efterskott men du fick en grattishälsning av mig igår oxå.... Vad fanns det i paketen då?! Nyfiken bara... :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback