Senaste Inlägg

Godmorgon Sverige

Godmorgon Sverige denna härliga lördag.
Vaknade för en stund av att min underbara dotter påpekade
men väsande röst"pappa, vänd dig. Du luktar illa i munnen."
Vem var det som sa att morgon stund har guld i mun....
Annars är allt som det brukar...bra med mig, wilma & Malin.
Lillknodd trivs bra i sin etta och har inrett den fint.

Idag lördag blir en lugn dag. Malin ska in till stan och justera sina
glasögon och då tänkte jag passa på att kanske sätta upp en hylla på
Wilmas rum. Annars blir det att ta tagen som den kommer.
Kanske läsa lite ur min nya fototidning som jag fick igår...väldigt ingående
och bra för att lära sig programlägende på kameran. Skit bra.
Imorgon blir det ev. fotografering uppe i Torsebro, fortsätta förbi krutbruket
och gå uppåt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback