Senaste Inlägg

Ryskrolett

Ryskrolett. Ja nu kan det ju smälla när som helst.
När Wilma kom så kom hon två veckor för tidigt. Och den
gränsen är passerad. Härom natten låg jag i ständig jour och
drömde mycket konstiga saker. Steg upp mitt i natten och när jag
kom tillbaks frågade jag Malin, har vattnet gått än?
Man går på spänn med mobilen i fickan. Väl laddad och när det
väl ringer så hoppar man till. Malin har blivet tilldelad en personlig
ringsignal så jag hör när hon ringer.
Nu i helgen blir det spännande, då ska jag stå på mässa i Helsingborg.
Både lördag och söndag.

Men det kommer väl när det känner att det är dax.
Min kollega "Lennart" på jobb frågade vad hon ville ha, lille bror eller
en lilla syster. - Det kan man inte bestämma, det blir vad det blir.
Hahaha, en riktig stor tänkare.
Själv kan jag inte neka till att det hade varit roligt med en pojk MEN självklart
lika roligt med en flicka. Huvuvsaken är att det är friskt, har två ögon, 10 fingrar osv.

Vilket datum tror ni det blir? Det är uträknat till den 14 september...riktmätare....
Gissa gärna, en rolig sak. Å vem vet om jag kan hitta på något för bästa gissning...
http://smyckenbymalin.blogg.se/
Det är bara en som vet än...Lillknodd.
Hej

10 Kommentarer

Postat av: Åsa den 2010-09-03 @ 00:56:38

12 september tror jag att det blir :)

Postat av: Maya den 2010-09-03 @ 08:54:41
http://mayashideout.blogspot.com/

Jag tror det blir den 9/9 :P För då ska jag hämta min ring på Sandgrens som jag gjort till mina döttrars ära :) En enkel guldring med en diamant och med deras namn graverade :)

Postat av: jessica den 2010-09-03 @ 09:45:49

jag får hålla mig till min gamla gissning så då ska den komma i dag den 3 eller i morgon den 4. så var beredd att kasta dig från mässan i morgon!

Postat av: Rille den 2010-09-03 @ 13:04:40
http://rilleros.blogg.se/

Fortsätt att gissa....pratat med Malin om ett armband el. dyligt som en rolig sak. Närmst belönas

Postat av: Anonym den 2010-09-03 @ 17:06:32

Jag tror det blir en fin födelsedagshälsning via telefon till mig dagen efter lillknoddens födelse. Alltså den 15:e september gissar jag på:)

Postat av: Inger Jönsson den 2010-09-03 @ 20:01:32

Jag tror att den lilla fina underbara babyn kommer till världen 2010-09-12

Ha det bra och lycka till, tänker på er.

Postat av: Tina den 2010-09-04 @ 17:10:32

Tyvärr Malin men jag tror du kommer gå över denna gången. så +- 20/9. Ok, måste velapan bestämma sig så säger jag 19/9 :) Tänker på er! Kram

Postat av: Cattis den 2010-09-05 @ 00:02:15
http://www.lugnahornan.blogspot.com

Mmmmm vad ska man gissa på... Jag tror det kommer bli den 13 september.... :o)

Kjamis

Postat av: Johanna & Fredrik den 2010-09-05 @ 19:10:47

Vi tror att babyn kommer titta ut den 11 September! Lycka till med allt!!!Kram Kram

Postat av: Svärmor den 2010-09-15 @ 23:28:55

Jag gissar på den 18:e eller den 21:e, kan inte bestämma mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback