Senaste Inlägg

Vi är på gång...

Fredagen var riktigt skön när den infann sig. När kl var 17 såg man fram emot den
kommande helgen med en ledig känsla och så har det verkligen varit.
När jag verkligen är ledig då är jag helt försoffad.
Kom hem till underbar fru och barn. Maten var på g:e precis som vanligt.
Snacka om att bli bortskämd i sådana här väntas tider men det kommer nog
att ändra på sig.
Lördagen började med god frukost, ny gräddade baugetter i ugnen.
Efter det fick vi fint besök, Mr koppe & Ms Olsson. Det blev fika och alla som
känner mig, det är aldrig fel.
Koppe hade tatuerat sig, en riktigt grann tatuering...i klass med miami ink...

Idag har jag och fredric varit ute en kort stund och försökt att fotografera men
vädret var aldeles för dåligt...blåsigt. Det blev mest promenad och inga bilder...
Vi var ute på Lillö och sen blev det in till Tivoliparken...men det enda vi hittade var
en svan i inhägnet som hade brötit sin vinge...ajajaj
Väl här hemma så är läget något närmare vad som kan vara en förlossning...
Följ det mera på min frus blogg...
Vi hörs ...nu kom en värk..hej.


1 Kommentarer

Postat av: Angelina den 2010-09-26 @ 15:23:47

Va roligt att det äntligen händer någonting :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback