Senaste Inlägg

Påskafton

Glad påsk på er!
Igår var det ett otroligt härligt vårväder. Jag och Fredric var ute
och fotograferade på morgonkanten. Vi var vid Wramsån vid Gringelstad.
Vi hade goda förutsättningar för att få fina bilder. Jag glömde mitt stativ
men hade kaffe och fika med mig.
På hemvägen tog vi en sväng förbi Vittskövle där Helena ställer ut i påsk.
Först på plats 7,20 tog vi en liten fika. Riktigt gott. Sen fick vi faktiskt en
förhandstitt på utställningen. Det var jättefint.

Spacklade och målade gaderoben lite igår och fortsatte i morse. Det börjar
arta sig, tak och 2 av 4 väggar är målade. Skönt att få ordning på saker
och ting. Var sak på sin plats typ.
Annars var vi ute och cyklade och lekte med grannbarnen och senare
på kvällen var bjudna på grillat hos familj Jönsson.
Tack så mycket, det var mycket gott.

Vi får se vad denna dagen bjuder på.
Ta hand om er och en trevlig påsk    


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback