Senaste Inlägg

Påsken som gick

Då var det åter till verkligheten. Man var ledig i "nästan" 4dagar.
4 riktigt sköna dagar med riktigt härlig vår väder ,
det är inte mycket att klaga på. Dagarna har varit lugna och
sköna. Men som vanligt med mig så måste något hända.
Förutom fotografering både i fredags & måndagsmorse så
har jag ruffat åt mig tiden att slutföra vissa saker.
På kvällen till långfredag var vi bortbjudna på grillning. Mycket gott
och ett stort tack till R-I-T-A
När allt väl var färdigt så får jag säga att måndagen var en härlig dag.
Den bestod av sol, lek & cykling, fika, njuta av fint väder,
självklart lite plock i förrådet, konstrunda, klippa gräsmattan
som avrundades med en grillning.

Tack familjen för en trevlig påsk.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback