Senaste Inlägg

Hänt i veckan

Då var det fredag och det känns rätt bra så här första jobbe veckan
efter en helt underbar semester. Men det är inte länge till jag är ledig
igen. Ska vara färäldra ledig i september några veckor då det är dax
för inskolning för Arvid.

Annars har det inte hänt så mycket om kvällarna. Man kommer ju som
sagt hem vid 18,30 så man hinner inte göra så mycket. Man är med
familjen (inte fy skam) å det ska ätas, pysslas å nattas...å sen är kl
20,30 typ....rakt in i vardagens ekorrehjul. Men skönt.

Malin var på konsert igår och det verkar som det var en höjdare.
Hon sa inte så mycket när hon kom hem inatt å det gjorde inte jag
heller å andra sidan.
Jag la upp några nya bilder på , det är några bilder på
J&F bröllop. Innan i veckan beställde jag visitkort och några tröjor.
Kunde inte låta bli så här ser det ut.

  

Ikväll ska man in till lilla torg och lyssna, titta och fotografera
Sara Löfgren. Ja det är väl yngefär det som hänt
Ha en bra fredag så hörs vi.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback