Senaste Inlägg

Hjälp redan onsdag

Hjälp det redan onsdag och var tog övriga av veckan vägen.
Helgen det var tröttsam. Tröttsam och urtjatade öron.
Projektet i tv-rummet roddes ihamn och det resulterade att
det finns plats för ytterligare ett alster av mig.
Bild på hur det blev kommer senare ikväll.
Det blev grillat, huset blev städat, gräset blev klippt, beställt fram-
kallning av bld, besök och fika av systrarna Jönsson,
så kan man nog sammanfatta helgen.

I måndagskväll skjussade jag iväg Fredric då deras bil har fått
lite förkylningshosta eller något...den hostar å skuttar...
Riktning mot fjälkinge och därefter Kiaby. När vi ändå var
ute och körde så passade vi på att fotografera. La upp en
bild på  igår tisdag. Annars händer det inget sensationellt.
Fotboll på fredag, bröllop på lördag å flytt på söndag.
Nu är det varken jag som ska spela...Sverige - Ungern eller gifta
mig och själva flytten så behöver ni heller inte vara oroliga för,
Ska hjälpa en tjejekompis att flytta.


Ha det så hörs vi


1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2011-09-01 @ 17:26:27

Idag kom sakerna från IKEA, flyttgubbarna var så där glada över de tunga sakerna som jag hade beställt :) Annars är det målning som stått på schemat idag och imorgon med tillsammans med lite uppsättning av dagens möbler. Ses på söndag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback