Senaste Inlägg

Photo happening in Hana&Bäckaskog

Helgen har bjudit in i en viss lugnhet. Det var jobb, soft - fotografering
i Hanaskog, lyckat - grillning på kvällen, utsökt.

Satte mig sen på söndagsmorgon och började titta igenom lite bilder
och är på god väg att ha första uppläget färdigt till Jessica, återstår
bara att själv plocka ut eventuella godbitar och leverera.
Min underbara dotter hade en av sina vara med pappadag.
Och det var en dag där man tetade och testade var pappas gräns var.
Men även en sådan dag får det ju vara ibland och det är ju bara att
gå undan från situationen så är det ju löst.
Wilma och jag var även på Bäckaskogslott, Wilma tyckte slottet var
fint och humöret var på topp för en stund.
Idag blir det fotografering på slottet då jag ska göra en syskon
fotografering där.
Håll tummarna, Lycka till Rickard.

Vi hörs.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback