Senaste Inlägg

Skol & dagisdag

Då var sommarlovet över och Wilma börjar åter dagis på heltid.
Detta då min fru åter sätter sig i skolbänken och gör comeback med
ett upphåll på 10år. Hon ska läsa till läkarsekreterar i K-stad med
mycket praktik, gott.
Men var är då Arvid...för han har väl inte börjat dagis, skola eller börjat
jobba? Nä, inget av dera gäller. Det blir mormödrar från olika håll som
ställer upp till en början och sen tar jag äntligen lite föräldrarledigt.
Första gången jag får tummarna loss och tar lite föräldraledigt, jäkligt
illa misstänker jag många tänker...

Annars trillar kvällarna på alldeles försnabbt. Ikväll blir det väl att
handla och ta sitt ansvar som styrelsemedlem i samfälligheten.
Skulle behöva pressa in lite tid för fotoredigering.
Kan man köpa tid? För jag vill ju vara social med familjen också?
Tror jag ska köpa en universalfjärrkontroll och stoppa tiden.

Ha det.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback