Senaste Inlägg

Tillbaks i vardagen

Då var man tillbaks i vardagen. 3veckors semester har sprungit
förbi. Första veckan var vi hemma, andra veckan var vi i vårgårda
och avverkade Borås djurpark, Skara sommarland, Allingsås &
hemfärden gick via Göteborg och freeport.
3:e och sista veckan den bara försvann så som solen och värmen.
I helgen var jag med och hade svensexa för en kompis och lite
däremellan var jag med och hjälpte till att fotografera ett bröllop.
Sen igår den sista lediga dagen (det kommer väl flera lediga dagar
hoppas jag) åkte vi ner till Åhus och badade och åt glass. Kvällen
avslutades med grillning. Kan det bli bättre.

Min lilla hobby "C4Photo" har fått foto uppdrag. 2 st syskonfotograferingar
ligger bokade i framtiden. Ska bara rodda upp det så det blir bra
annars har jag min mentor att fråga.

Ha det gott.

2 Kommentarer

Postat av: jessica den 2011-08-01 @ 17:23:30

kul med bokningar, hoppas det går bra, o du har alltid övningsobjekt i hanaskog, om dina egna godingar har annat för sig : )

Postat av: Rille den 2011-08-03 @ 16:42:47
http://www.c4photo.se

Vi får ta dig och Casper en helg i eran trädgård.

Det får vi fixa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback