Senaste Inlägg

Tisdag å snart är det helg

Då var det tisdag igen och helgen var avverkad. Det blev att
jobba 3 timmar i lördags på jobbet. Får se om jag är ledig denna
helgen men ska försöka bli det. Annars var det rätt lugnt i lördags
vad jag minns så här i efterhand. Samfälligheten hade kräftskiva så
det blev att hjälpa till att smälla upp tält och senare på kvällen var
jag och Wilma en vända och kollade läget.
På söndagen blev det en lite shoppingrunda, vi åkte till Rusta, Jysk och
Biltema. Det blev shoppat en korg på Jysk och på Biltema blev det lite
allt möjligt men bla. hyllplan till ett litet projekt i tv-rummet.
Sen blev det att redigera bilder som jag lämnade över till Elna & Karoline
senare på kvällen. Dom var nöjda och det var jag med.
Mitt första fotouppdrag kan jag så här i efterhand säga att jag klara med
ett klart godkänt. Det var riktigt roligt något som jag vill testa och ska
testa igen ganska snart då det är ytterligare ett syskonpar som ska
fotograferas. Se bilder i tidigare inlägg.

Ha det.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback