Senaste Inlägg

10 december - Grattis Malin

Idag är det den 10 december och frugan har namnsdag, grattis.
Ytterligare en helg, 14 dagar kvar till julafton och lite närmre
julledigheten. På jobb går radion varm på kanalen vinyl 107 play
på datorn som spelar enbart julmusik...allt för att få julen i kroppen.

Igår var det idol-final och Amanda var en klar vinnare då det inte
var Robin dag som han själv uttryckte det i Aftonbladet. Men framtiden
ligger nog för båda.

Vad händer annars idag...fest var det tänkt men jag känner mig inte
100%. Det går förkylningar på dagis och maginfluensa, jag dras med en
tröttsam förkylning och magen burrar...men annars är det jättebra.
Det finns säkert dem som här det värre och varför ska man klaga.
Ha en mysig helg...för det ska jag.
Hej

1 Kommentarer

Postat av: Angelina den 2011-12-10 @ 14:45:38

Krya på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback