Senaste Inlägg

23 dagar till julafton

1 december och 23 dagar kvar till julafton. Dax och börja fila på
önkselistan till tomten...man fick ju det mesta när man fyllde 35 så
det blir att komma på nytt. Men pengar är ju alltid gångbart...
en ny kamera, en Sony A77 el A65.

Igår försökte jag med internets hjälp skaffa biljetter till bruce springsteens
spelningar i Göteborg. Det gick sådär bra, det var nog några andra som
kommit på samma tanke som mig.
Var inne på Ticnet.se sida och ställde mig snällt i kö (3 gånger faktiskt)
och väl framme blev jag utkasstad...(servern var väl nådigt överbelastad)
Sen kan man hitta samma biljetter till 3-4 gånger dyrare av ordinarie pris.
Fy fan....vad räligt. Både företag och privat personer men sen finns det de
privat personer som säljer med vinst för ca 500:- och det tycker jag är helt
ok..men inte 3-4 gånger inköpspris. Tyvärr Bruce så kåt är jag inte så jag
måste ha biljetter.... :(

Har retat mig på min mobil ett tag.......retar mig igentligen på allt teknik
som hänger sig och inte fungerar så där flytande "bra" som det ska
eller brukar göra. Det är precis som mobilen stannar upp och funderar och
då blir man rätt sugen på vad är det som händer och vad funderar telefonen på?
Men istället trycker man lite extra mycket och till sist lite hårdare och hårdare...
Datorn på jobbet är också ett fint prakt exempel. Rensat och kollat över den
men den segar ur emellanåt. Det är ibland så frustrerande...i lands problem..

Imorgon blir det julbord med show i Lund, ska bli trevligt. Annars är helgen en
bokad tillställning...får se när det kan bli lugnt någon helg....

1 Kommentarer

Postat av: Maya den 2011-12-03 @ 07:37:33
http://mayashideout.blogspot.com/

Jag satt i en timme och försökte noka biljetter till Svansjön.. men tji... får nog ringa och se om jag kan få tag i någon istället:)

Julmarknad i Åhus på söndag :) Mycket mysigare än i stan :) Passa på kanske?

Kram och hälsa alla dina kära ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback