Senaste Inlägg

3 advent förbi mot 4 advent

Då går vi med stora steg mot 4:e advent. På jobb går Vinyl 107 play
varm på datorn för att få lite julfealing men det regnar och är väldigt
tråkigt höstväder ute nu när det ska vara vinter. Men kyla & snö
kommer säkert.
För några veckor sedan släppte Bruce Springsteen sina biljetter till
konserten i sommar. Det var på hårstrået att jag fick 2 ståplats biljetter
men vid själva betalningen blev det ett tekniskt fel...snöpligt men pengarna
tog dom. Ticnet håller nu på att kolla det och ska återkomma imorgon
då de har kollat och spårat transaktionen.
Har förberett inventeringen på jobbet nu ett tag man kan väl säga att
jag går in i fas 3 av 5 just nu...håller på att skriva alla artiklar på papper,
steg 4 blir att skiva antal när det närmar sig (allt är föräknat och fixat)
& 5 blir att knappa det i datorn och ta julledigt.

Hoppas att det blir lite finare och lugnare väder till helgen då jag vill ut
och fotografera. Framför allt ska jag ta porträtt bilder på barnen för ev.
julklappar.
Annars fylls den kommande helgen av att köpa gran och fram med alla
tomtar från loftet.
Hej hej.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback