Senaste Inlägg

Julhelgen

Lillejul avslutade med en trevlig uppsittarkväll med bingolotto...
tro det eller ej.. men Wilma blev jätte glad så vi spelade. Martina
(Malin kompis) spelade på rätt bricka och vi vann 100kr.
Go mat och trevlig stämmning avrundade den kvällen, ja nästan.
Det fanns ju en liten tjej som hade svårt att somna. Väl vid 2340
vaknade Wilma till och påpekade att tomten inte varit här.

Väl julaftonsmorgon så hade tomten lagt några julklappar i strumpan
och några ytterligare under granen. Men vi måste verkligen varit
snälla i år för tomten kom förbi senare på kvällen också.
Barnen nöjda, alla nöjda - tror jag.
Annars var det traditionens afton, Kalle kl 15 - Vissla Johanna kl 16
(men den skippade vi i år...), Karl-Bertil å Svenssons Svensson...
Sen gick det några guldkorn senare klockslagen...Göta kanal &
Sällskapsresan.

Tydligen hade jag varit snäll men ska nog bättra mig ett snäpp till
nästa år då jag vill ha en ny kamera....tror jag själv får köpa den ;)
Fick en Dvd Box, klocka, pengar, presentkort och lite annat gott.
Nja det var väl allt om julhelgen.
Nästa inlägg julledighet...

1 Kommentarer

Postat av: Angelina den 2011-12-30 @ 21:36:26

och sedan var ni hade trevlig fikastund på annandag jul ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback