Senaste Inlägg

Blääää, gehör tack.

Mer gehör tack.
Man kanske inte kan kräva det av en 5-åring direkt men att lyssna
på mamma eller papppa men sen att göra det är en annan femma.
Man kan ju vara nöjd med lyssnandet till en början och sen vidar
utveckla det till eget ansvar...
Mer gehör på jobb....
Snälla lyssna vad jag har att säga....
Just nu har det ramlat in ett stor jobb och det är kanon, det är så
det ska vara.....
Senare i veckan ska jag till H-holm för en måttning å min kollega
måste till H-holm och fortsätta med bygget.
Igår försökte jag föreslå att ta min torsdag och den måttningen och
sen har du hela dagen där....nnnäää det kaosss nnnäää dett gårr inte!!!
Jag tränger in det på onsdag då det är stressigt å vi inte alls är i närheten.
Föreslog det i dag igen vid frukostkaffet efter lite diskutioner och fick
80% gehör...å vad det kändes skönt.
Att lyssna kan i faktiskt ibland lösa vissa problem.

Jag trycker för mer gehör och mindre kaos,
tack för mig och ha en bra dag. 

1 Kommentarer

Postat av: Malin den 2011-03-15 @ 13:32:32

Då hjälper det inte om du har bilen heller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback