Senaste Inlägg

Flytt å fräs


Idag har det flyttats, burits å svurits (lite).
Data trafiken gick från gammalt och kom inte till nytt ställe...
jo sen gjorde den det men då var det så dax för då stängde vi.
Vad pratar jag då om...nämnde något för ett tag sen i ett annat
inlägg om flytt, städ å måleri på jobbet...
Vi har flyttat till en ny lokal. Finns numera på Nässelvägen i K-stad.
Imorgon ska jag färdigställa min arbetsplats och koppla in stereon.
 Och sen är det bara att knyta an kunderna.
Tidigt på fredagsmorgon tar jag tåget ner till Malmömässan
och likadant på lördag fast hemfärd vid 18-tiden.
Annars är allt bra, har inget att klaga över. Det är onsdag och imorgon
är det torsdag. Veckan går med ljusetshastighet å jag ser redan framemot
att få vakna upp i egen säng på söndagmorgon.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback