Senaste Inlägg

Lill-fredag

Lill-fredag gick snabbt och var inte mycket till kväller.
Vad har då hänt idag...???? Jobbat och det har rullat på.
Beställt nya sommardäck som monteras nästa vecka.
Fått besked att dragkroken har kommit och den hämtas
imorgon på k-stads automobil. Sen är det bara att besiktiga
och se glad ut.
Väl på väg från jobb svängde jag inom och tvättade bilen och
sen bar det till styrelsemöte här på samfälligheten.
Ja så har väl min dag varit.
Beställt lite saker till min hobby...fotograferingen.
Imorgon kväll får man vara mera familjefar och natta.
Senare på kvällen ska jag ta en titt på bilderna jag tog på
Fårabäck i lördagsmorse.
Vi syns, sov gott.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback