Senaste Inlägg

Söndag & trött

Då sitter man där igen och söndag och helgen är slut.
Man är rätt trött och sliten men det kommer nog att rätta till
sig. Det är ju dock kraftigt själv förvållat och många rynkar
nog på pannan och undrar om man är frisk om man går upp
kl 04,50 en lördag morgon för att fotografera. 
Vi åkte i alla fall iväg till Tosteberga hamn / Tosteberga ängar.
Det var en kanon fin morgon, härlig, lugn och mycket fridfull.
Några bilder blev tagna och som i vandlig ordning lägger jag
upp best of så snart jag hinner.

Annars är det bara bra. Wilma har varit hos farmor hela helgen.
Det hade varit en toppen weekend för dom båda och Wilma var
som förbytt i attityden (personligheten). Mer lugn och försynt, inte
tuff och motsägande. Skönt.
Båda glada alla glada.
Igår kväll hade jag och Arvid en killkväll. Vi gick ut hårt med att
lämna Malin i stan (k-stad) vid 18-tiden. Hämtade pizza (till mig)
och därefter hem och göra gröt till Arvid. Arvid glupskade i sig den
och därefter jag min pizza....Arvid föredrog sen att ta en lite vila och
jag tittade på lite tv...Norge - Danmark på kanal 10..
Redan vid 20,30 blundade jag till första gången sen höll det på så hela
kvällen. Kl 23 gav jag upp och vi däckade i en skön, härlig och
underbar säng.

Idag har det varit ganska lugnt men är rätt sleten så jag tackar
för mig och sov gott kära vänner & bloggers.
Hej.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback