Senaste Inlägg

Tisdag, fotboll å tand på g:e

Tisdag å snart onsdag och mitt i veckan igen.
Arvid har fått en liten tand som gått igenom tandköttet eller
spetsen av en tand. Den är på väg precis som den ska.
Mitt i mitten på undergommen kommer den, så sött.
Wilma cyklade och mötte mig från jobb. Hon möte upp lagom
vid skolan som ligger där vi bor. Det blev en liten cykelrunda
precis som jag lovat henne och hon var nöjd.
Sommardäcken åkte på idag, ny däck på aluminiumfälgarna
vi däckonline i k-stad. Det blev kanon, bra service å bra pris.
Sådant gillar vi och dessutom lyckades dom sälja in förvaring
av vinterdäcken. Inte illa, grattis.
Som en avslutning förutom telefon samtal i ca 2 timmar ikväll
såg jag Sverige-Moldavien.
Det var väl ungefär min kväll, en bra sådan.
Hur var eran kväll?
Ha det gott sov sött.

1 Kommentarer

Postat av: Angelina den 2011-03-30 @ 11:18:38

Låter som en bra kväll det :) Min kväll bestod av träning på friskis bland annat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback