Senaste Inlägg

Onsdag å snart fredag


Onsdagen var kommen och går faktiskt fortare än dom andra dagarna.
Timmarna trillar på och energin flödar. Har varit i vala i två dagar
och fått återsamlad kraft på nytt.
Igår var det en lugn och trevlig tisdag. Kom hem till kvällsmat som
bestod av lövbiff, pommes, bea och sallad. Wilma hade beställt detta
sa hon & Malin kockade. Mycket gott och tack för det.
Jessica och Casper var förbi och hälsade på, mycket trevligt.
Grabben har blivet stor och sitter nu stadigt som mount everest.
Roligt att se utvecklingen på de små...Arvid kryper på magen som
en lite sälkulting...sött och se.

Ikväll blir det nog lite fotografering. Får ta tag i den bite och bättra på
mina kunskaper då jag vill bli mycket bättre.
Ska ta lite porträtt bilder på Arvid och Wilma (om Wilma ställer upp hon
är svår fångad fast man leker). Ska även fråga Jessica om jag får fota
Casper då  jag har en fungerande bakgrund.

Vi hörs. Ha en bra Onsdag och ta det lugnt.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback