Senaste Inlägg

Åter torsdag å snart fredag.

Nu går det som oftast några dagar mellan inläggen. Allt rullar på och
hösten gör intryck. Fick mitt nya objektiv i tisdags. Nu vill jag testa det
och ska givetvis testa på Wilma & Arvid. Snart dax för den berömda
julklappskalendern så det behövs några bilder till den.
Annars är jag sugen på lite porträtt fotografering inne miljö som ute.
Inne blir lite värre igentligen då man inte har några direkta bra bakrunder.
Någon som vill porträtta och ha någon bild?
Projekt uterum rullar på. Väggen är ju riven, söndersågad och den åker
nog till soptippen på lördag. Det som kommit på plats är en bit golv som
är isolerad som kommer döljas av den framtida släta väggen.
Till helgen kommer jag nog att köpa in material för att täta till en luftspalt
mellan två takstolar sedan kommer det reglas och byggas vägg.

Hänt i veckan.
Måndag :Jobb, föräldraråds möte på dagis
Tisdag : Jobb, fika besök av Cattis & Magnus (trevligt) & jag fick mitt nya objektiv.
Onsdag : Jobb, Eko & uterumm.

Annars är allt bra med barnen och Malin. Det rullar på för Malin i skolan och
nästa vecka går hon på praktik igen. Arvid är en glad skit och Wilma en stor
tjej.
Ha det.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback