Senaste Inlägg

Fredag å ledig helg?

Då var det fredag. Fredagen i sig blir ganska lugn och en skön
kväll med lite mys med familj som väntar. Frugan har två prov så vi
håller tummarna att det går bra för henne idag.
Arvid var tuff på dagis när jag lämnade honom, han hade en tuppkam
 till frisyr...
Var lite lat och tog bilen till jobbet idag men det var dels för att
jag ska inom Byggmax och köpa lite regelverk till uterummet.
Får se om det finns tid över och fortsätta där i helgen annars har
man materialet hemma i alla fall. Dels så är det röjardag i samfällig-
heten på lördag och sen är det kalas på söndag då Alva fyller 7 år.

Annars måste jag ta tag i fotograferandet om jag vill att det ska
bli av något av min hobby. Har några bilder som ligger i datorn
som ska upp. Ytterligare på Friseboda och några porträtt på kusinbarnen.

Vi hörs.
Ha de ha de

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback