Senaste Inlägg

Helgen och fotboll

Lite summering av helgen som gick. I lördags tjussade jag ner
Wilma till farmor då hon skulle sova där till söndagen. Senare
på kvällen åkte vi till Angelina då hon både hade födelsdagsfest
och inflyttningsfest. Så praktiskt att slå ihop det och dubbelt så
trevligt. God mat, fin lägenhet, trevligt sällskap & mycket roligt.

Söndag började med att jag och Fredric åkte till Friseboda för
fotografering och upplevde en härlig morgon. På vägen hem köptes
det goda frukostbullar och förövrigt blev en mycket lugnt och behövlig
dag. Åkte nerom Åhus och stugan. Stugan och tomten var kvar och
det såg bra ut.
Därefter for Wilma och jag hem.
Annars är det bara bra och inget direkt har hänt.
Min älskling (fru) har fullt upp i skolan (läser till läkarsekreterare),
2 prov denna veckan och ytterligare några nästa vecka...häcken full..typ.

Projekt innerväg i uterum ska jag nog tidlägga v 42.

Fotboll, Sverige - Holland 3 - 2
Säger bara disciplinerat och bra utnyttjat med det material man har.
Fungerar bra utan Zlatan, allt behöver inte hänga på honom. Övriga
i laget lyfter sig ytterligare snäpp. Vilken härlig kämpa anda det var
i laget.

Allt för ikväll, ha det.

1 Kommentarer

Postat av: Angelina den 2011-10-16 @ 16:26:36

Tavlan som jag fick har fått en fin plats framme vid tv:n :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback