Senaste Inlägg

Media&teknik

Vad media och teknik tar mer och mer tid av våran vardag.
Fick bara en sådan dära tanke när jag satt och tittade på ett
avsnitt av CSI. Jag satt där och frun satt i ena ändan, det blev
paus och mobilen åkte fram - in på facebook. Frun har redan
telefonen uppe....Serien drar igång igen och pling i telefonen..
Wordfeud - in å skriva ett vinnande ord - titta på tv å pling...
då är det frun som Wordfeudare med mig två meter bort

Hur gjorde man för då mobilen var en mobil å inte smartphone
och när den inte fanns och vilka websidor var man inne på när
facebook inte fanns. Tänk vad mycket tid man måste haft för i
tiden. För nu tycker jag tiden knappt räcker till men å andra sidan
är det ju frivilligt att ta åt sig av all mediaexponering och teknik.

En tanke bara...hm

Ha det gott så hörs vi senare ikväll med reflektioner från helgen
och en analys av fotbollsmatchen mellan Sverige - Holland.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback