Senaste Inlägg

25 Okt

Då var nästan denna månaden förbi och vintertid väntar på söndag.
Men riktigt där är vi inte än. Malin har börjat på sin praktik i Knislinge
och ska vara där i 2 veckor. Och det verkar som det rullar på bra.
In i hetgröten direkt och hjälpa till.
När barnen somnade igår passade jag på att smita ut och fortsätta
i uterummet. Så idag blir det att fortsätta där man slutad i 1 timme
eller så senare ikväll. Får se, tar det lite med ro och det är rätt skönt
pul. Annars kanske jag fotograferar några rosor...hmmm får se.

Vi (Malin&jag) har sett en av våra absoluta favoritfilmer Notting Hill.
Har den inspelad på boxen så vi har sett det stötvis nu några kvällar,
då det inte varit något på tv och ikväll är ytterligare en sådan kväll.
Tycker den filmen är så jäkla bra och man sett den så många gånger
så man vet vad som ska hända, sägas och man skrattar i förtid.
En annan film är Jerry Maguire som också varit en sönder tittad favorit.

Min 35års dag närmar sig lite smått så det blir väl lite lagom tillställning
med vänner en dag och familjen en dag men tipset är nog inte ha det
efter varandra. Det får nog bli seperata veckor. Kan nog bli lite tufft
om man är lite "trötter".

Vi hörs




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback