Senaste Inlägg

2012, nu fan.

Nu är det beach 2012 som gäller, nja inte riktigt men att tappa
några väl behövda kilon är min målsättning. Någon strandraggare
är inte vad jag är....
Det var rätt länge sen jag var inne och skrev nu och vad har då
hänt, inte mycket. Jag har varit ledig å jobbat två dagar och sen
varit ledig igen. Under ledigheten gjordes inte så mycket som
vanligt och det var skönt. Det som hände var väl ungefär att jag
och Wilma var på Stadium och köpte jogginskor och hennes jacka
blev stulen/lånad för en kort stund...den återfanns i ett provrum
40 minuter senare. Någon dag var det ganska fint väder och det
är ganska lätt räknat då det annars har varit grått å vått...
Då var vi i allafall ute och lekte och grannskaran med barn var på
plats. Det var roligt och härligt med lite friskluft.
Nä annars är det som vanligt, bara bra alltså.
Nä tisdag idag onsdag imorgon, och då står träning på schemat på
kvällen. Det är stående från med denna veckan och frammåt att
varje onsdagkväll ska det tränas...sen om det blir en promenad eller
joggingrunda det vet jag inte men något...

Nä ni får ha det bra, vi hörs.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback