Senaste Inlägg

Veckonytt

Måndag : Efter jobb så blev det att åka till ett föräldrarådsmöte
på Wilmas dagis. Är föräldrarepsitant vad det nu innebär för jag
tycker att det är igentligen mest att sitta och sörpla kaffe och lyssna.
Det man eventuellt säger eller tar upp  får bara en aha upplevelse.
Datorn lämnades även in denna dag på en service.

Tisdag : Får ett sms att datorn är skickad till verkstad, tack för det
Elgiganten. Kom nu bara inte å säg att det inte är garanti...när det
är läsfel på hårdisken...nä tror inte det.
Annars denna dagen rätt lugn, fastighetsmäklaren ringde angående
en tomt som är till försäljning i Åhus gällande lite information om
hur det går. Vi håller tummarna så vi blir av med den.
Kom hem å åt en god middag som Malin lagat å nattade barnen.
Malin passade på att ta en skön liten kvällspromenad, heja älskling.

Onsdag : Hoppade på Öresundståget med slutstation för min del.
Väl i Lund blev det lite utbildning och möte. Annars en lugn & skön
dag som avslutade med att komma hem till familjen. Väl Arvid var
i säng drogs Fantomen understället på och det blev en promenad
på 4km som avrundade denna dag.

Torsdag : Bara att ta det lugnt

Fredag : Äntligen fredag, bara att ta det lugnt

Lördag : Min helg att jobba men det är bara i 3 timmar så det är ju
inget farligt. Dit, öppna, jobba, stänga, å hemma igen.
Blir gräsänkling senare på kvällen då frugan (med all rätt) ska träffa
sin kompisar. Så det blir att natta Arvid, Wilma och jag ha lite mys.

Söndag : Får väl se hur morgonvädret är och kanske ut och fotografera.
Om inte det sker så ska jag verkligen försöka (brukar jag säga) ta lite
bilder på barnen...om dem bara vill ställa upp. Annars blir det väl att
skjuta från höften bara.

Vem vet, det blir nog ett å annat ute tillfällen också. Wilma vill säkert
åka pulka å Arvid får dyka ner i en snödriva och upptäcka snön.

Ha det....

1 Kommentarer

Postat av: Tina den 2012-02-27 @ 11:59:38

Nu får det nog gå från veckonytt till månadsnytt du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback