Senaste Inlägg

Blää för virus

Ja då var det dax igen men kulmen har lagt sig tycker jag.
Vad pratar jag då om....virus i halsen...
Det är i å för sig inget farligt, man överlever och det finns
dom som har det värre.
Men min mandlar eller körtlar är som två små sprängfärdiga
körsbärstomater...min hals gått från att vara hyfsat smal till
en bred brottarhals med två knutor...

Annars är det bra mellan varven av trötthet...
Vi började tömma Wilmas rum på hyllor och saker i söndags.
Tavlor togs ner och hål spaklades igen. Ikväll ska det spaklas
gång två...se om Wilma vill testa.
Färgen köptes igår, kalkvit & lila färg.

Arvid har möblerat om i köket och tyckte det var onödigt med
dörr...han drog lite grann några gånger & så lossnade gångjärnen.
Han tyckte det var mycket bättre så för då slapp han öppna dörren.
Pappa kommer dock att försöka åtgärda detta...någon kväll.

Ha det så gott.

1 Kommentarer

Postat av: jessica den 2012-03-20 @ 11:58:09
http://mommywoodinhanawood.blogg.se/

Arvid tyckte vill säkert bara hjälpa till, o jag håller med honom, dörrar är önödigt, de ska helst va stängda hela tiden. Hälsningar Casper


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback