Senaste Inlägg

Kraftig skrivkramp

Kraftig skrivkramp eller noll intresse kan man väl kalla det också,
så är det ibland det går upp och ner.
Det har väl hänt lite grann då jag inte har skrivet något vettigit på
väldigt länge.

* Jobbar och ställer upp för firman som vanligt i trogen anda.

* Var ledig från jobb v7 för att vara med barnen. Å visst var man med
barnen men det var sjukstuga en vecka istället för stoj å skoj...

* Var och fotade på Landön i helgen som gick men det blev tyvärr inga
alster.... :(
Ska ta tag i fotograferandet....först börja med att fotografera mina egna
barn..sen hitta på något....(säkert det har han sagt nu några gånger.
jag måste om jag vill något med min fotograferande...)

* Men däremot åkte vi ner till Friseboda på en mycket uppfriskande
söndagsutflykt, skönt.

* Våren är på väg!!!

* Man har kollat på melodifestivalen men mer behöver man inte säga...

* Bilen har varit på service och fel som måste åtgärdas...låt pengarna rulla.

* Fixat med hemsida till samfälligheten där vi bor och ikväll är det den årliga
stämman....

* Vi ska planera renovering av Wilmas rum...underhållsplan W.väg6D

Vi får se vad Mars bjuder på


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback