Senaste Inlägg

Lugnet efter stormen

Då har helgen sprungit förbi. Helgen blev en härlig å skön med
inslag av våren på lördagen å något mer bitande på söndagen.
Var ut och fotograferade i lördags morse som jag skrev innan.
Det blev tre bilder som ligger på C4photo. Mest nöjd är jag med
bilden som jag tog i ödehuset.
Efter att jobbat, lämnat Wilma hos farmor, hämtat frugan å Malin
på Barnmässan på yllan...så blev det lite slapp i soffan...fick se
Zlatan dundra in några mål...inte ofta man tar sig tiden att titta på
fotboll på tv:e längre men det händer.
Söndagen var bra och effektiv...han med en hel del vardags sysslor
som jag inte brukar göra....kan vara för att jag är mindre bra på
dem men nu tog jag för mig. Jag tvättade (sysslan jag är mindre bra
på då jag krymper eller missfärgar saker), städade, fick översyn
av bil samt bokat service (billigare än kristianstads automobil),
handlat, hämtat Wilma å grillat till kvällsmat.

Nu är man på jobb å en koppkaffe kommer sitta som en smäck.
Det blir att pusta ut och läsa tidningen och sen ta tag i dagen.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback